Közös úton a Soproni és a Tankcsapda

2013. május 14. kedd, 20:48    

Három éves együttm?ködést kötött Magyarország legnépszer?bb sörmárkája és zenekara, a Soproni és a Tankcsapda. A megállapodást a márka következ? reklámfilm-forgatásán jelentették be a felek.

Reklám:

A közös munka már kezdetét vette az ízesített Soproni Zéró TV-reklám felvételével, a következ? lépcs? pedig a június 14.-i Budapest Park koncert lesz. A résztvev?k elmondták, hogy partnerként tekintenek egymásra, akik egymást er?sítve dolgoznak azért, hogy a zene- és sörrajongók min?ségi élményekkel gazdagodjanak. Nem szponzorációról, hanem két egyenl? fél partneri viszonyáról szól a megállapodás.

Tankcsapda

A Tankcsapda tagjai – Lukács László, Fejes Tamás és Sidlovics Gábor - hangsúlyozták, nagyon megválogatják, mely márkákkal és cégekkel dolgoznak együtt, de a Soproni már régóta része az életüknek, évek óta ezt fogyasztják, ráadásul az új alkoholmentes Zéró a zenekar gitárosának, Sidinek is kedvence, aki egyébként nem fogyaszt alkoholt.  „Nem adjuk a nevünket semmihez, amiben nem hiszünk, viszont megfelel? partnerrel szívesen dolgozunk együtt. Nagyon fontos számunkra, hogy az ország legkisebb klubjában is a legjobb min?ség? koncertet adhassuk, és mostantól a Soproninak is köszönhet?, hogy továbbra sem kell a zene rovására kompromisszumokat kötnünk. Reméljük, ez a rajongóinknak is örömet okoz” – mondta Lukács László, az együttes frontembere.

Benedek László a HEINEKEN Hungária Zrt kereskedelmi igazgatója hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Tankcsapdával, a mostani megállapodás pedig nem egy hagyományos szponzoráció, sokkal inkább egyfajta közös munka, aminek részleteit közösen dolgozzuk ki a zenekarral, az együttgondolkodás és a megvalósítás minden részletéb?l mindannyian kivesszük a részünket.” – a kereskedelmi igazgató hozzátette, „A jelenlegi megállapodástól függetlenül, azonban továbbra is folytatjuk a Magyar Vízilabda Válogatott támogatását is, hiszen rájuk is büszke az egész az ország.”

Tankcsapda

A bejelentésnek helyszínt adó forgatáson már a Tankcsapda közrem?ködésével készült a Soproni két héten belül debütáló reklámja is. A kisfilmben a készít?k szerették volna valós élethelyzetben megjeleníteni a zenekart, így közösen amellett döntöttek, hogy egy fárasztó, véget nem ér? sajtótájékoztatót filmesítenek meg a reklámban.  A számtalanszor hallott kérdések áradatában a Tankcsapda tagjainak valóban szüksége van egy kis felüdülésre, amikor egy alkoholmentes Soproni Zéró tökéletes választás. A koncepció kidolgozásában részt vett a zenekar is, így ?k adták meg a szituációt és a reklámban elhangzó kérdéseket is, melyekkel szinte nap mint nap szembesülnek.



Címkék: Tankcsapda
Szólj hozzá a cikkhez